پاورپوینت هدیه های آسمان چهارم دبستان، درس12: روزی برای تمام بچه ها

دسته بندي : علوم انسانی » فقه و معارف اسلامی
توضیحات:
پاورپوینت هدیه های آسمان چهارم دبستان، درس روزی برای تمام بچه ها در قالب پاورپوینت و شامل 32 اسلاید - فروشگاه اینترنتی فرافایل.

انسان‌ها همیشه در آرزوی رسیدن به جامعه‌ای هستند که خواسته‌های معقول در آن وجود داشته باشد و این جز با ظهور امام زمان(عج) و تشکیل دولت ایشان ممکن نخواهد بود.

در این درس دانش آموزان با گفت و گویی که با معلم خود دارند، با وضعیت متفاوتی که کودکان جهان در اثر ظلم و بی عدالتی به آن مبتلا هستند، آشنا می‌شوند. نمونه‌هایی که در درس انتخاب شده‌اند از نیازهای اولیه و ملموس برای کودکان است تا به آسانی بتوانند با آن ارتباط پیدا کنند.

در ادامه به آنها یادآوری می‌شود که تبعیض و ستم روزی به پایان می‌رسد که امام زمان(عج) ظهور کنند تا در نهایت با مشتاق کردن دانش آموزان نسبت به ظهور امام زمان(عج) و جلب توجه آنها به تلاش‌هایی که می‌توانند برای تحقق این امر انجام دهند، اهداف اصلی این درس محقق می‌گردد.

در این قسمت، پاورپوینت آموزش درس12 هدیه های آسمان چهارم دبستان با عنوان روزی برای تمام بچه ها در 32 اسلاید آورده شده است. امکان ویرایش مطالب این پاورپوینت وجود دارد.

قابل ذکر است: در تهیه و تنظیم این پاورپوینت از تصاویر و افکت های خاصی استفاده شده و این امر باعث جذابیت دو چندان آن ها شده است.

اهداف درس:
✅ آشنایی با برخی از ویژگی‌های زندگی انسان‌ها بعد از ظهور امام زمان (عج)
✅ اشتیاق به ظهور و دیدار امام زمان (عج)
✅ تلاش برای آشنایی بیشتر با عوامل زمینه ساز ظهور امام زمان (عج)
✅ توانایی تفکر در پیام قرآنی و درک ارتباط آن با موضوع درس
دسته بندی: علوم انسانی » فقه و معارف اسلامی

تعداد مشاهده: 625 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:1,976 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت