پاورپوینت گودبرداری

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
پاورپوینت گودبرداری، در 19 اسلاید.

بخشی از متن:
گودبرداری بخش مهمی از هر نوع عملیات ساخت و ساز است. در این فرایند ابزارها و روش‌های مختلفی برای ایجاد گودی مورد نظر، که پایه ساختمان در آن ساخته می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. مراحل کار شامل پیمایش زمین، فهمیدن خط مرکزی و ترسیمات گودبرداری، منتقل کردن نقشه روی زمین، برداشتن خاک و بیرون ریختن خاک اضافه می‌شود.همچنین برای این کار باید بررسی‌های کیفی مثل بررسی سطح سختی خاک، و نشانه زدن نقاط ارجاع انجام شود. این عمل، فرایند جابجا کردن خاک، سنگ یا مواد دیگر با استفاده از ابزار و تجهیزات است. در این فرایند مواردی مثل حفره‌کشی، دیوارهای حائل، تونل‌کشی و عملیات زیر زمینی انجام می‌شود. گودبرداری اولین فعالیتی است که در یک پروژه ساختمانی انجام می‌شود.
گودبرداری چیست؟
به فرایند برداشت خاک، سنگ، و مواد طبیعی دیگر و ایجاد یک گودی گفته می‌شود که پروژه ساختمانی در آن انجام می‌شود. فرقی ندارد قصد احداث چه پروژه‌ای داشته باشید. چه یک ساختمان تجاری یا مسکونی باشد، چه راه، پل، یا نصب لوله‌ها و خطوط زیرزمینی دیگر، زمین باید مورد بررسی و آماده سازی قرار بگیرد. تا اطمینان به وجود بیاید که پی محکمی برای ساختمان ایجاد می‌شود. گودبرداری بخشی مهم از هر پروژه ساختمانی است.
در این فرایند از ابزارها و روش‌های مختلفی برای برداشتن خاک، سنگ، و مواد دیگر استفاده می‌شود. هدف از این فرایند آماده سازی محدوده برای انجام عملیات ساخت و ساز است. شرکت‌های مختلف ساختمانی و پیمانکاران مختلف از روش‌های متفاوتی برای این کار استفاده می‌کنند. روش کار بستگی زیادی به مواد مورد استفاده و هدف پروژه دارد.

سرفصل ها:
- مقدمه
- گودبرداری
- مراحل گودبرداری
- ماشین الات گودبرداری
- طراحی‌های لازم برای گودبرداری
- محدوده کارهای گودبرداری
- رویه کاری گودبرداری
- برداشتن خاک گودبرداری
- گودبرداری گل
- گودبرداری زمین
- انواع گودبرداری با اساس هدف
- گودبرداری بریدن و پرکردن
-گودبرداری حفره

و ...
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 3365 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:3,133 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این پاورپوینت مناسب دانشجویان معماری و عمران می باشد.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت