تحقیق یکپارچه سازی روشهای تصمیم گیری چندمعیاره(AHP و DEA) با شبیه سازی کامپیوتری

دسته بندي : فنی و مهندسی » صنایع

توضیحات:

تحقیق رشته مهندسی صنایع با موضوع یکپارچه سازی روشهای تصمیم گیری چندمعیاره(AHPوDEA) با شبیه سازی کامپیوتری: ارزیابی سناریوهای بهبود حمل و نقل ریلی، در قالب فایل pdf و در حجم 107 صفحه.

این تحقیق دانشجویی مربوط به دانشگاه تهران می باشد.

 

چکیده:

این پژوهش یک مدل یکپارچه از روشهای تصمیم گیری شامل تحلیل سلسله مراتبی و تحلیل پوششی داده ها با شبیه سازی کامپیوتری برای انتخاب گزینه بهینه ارائه گردیده است. از شبیه سازی برای مدل کردن مسئله، از تحلیل سلسله مراتبی برای وزن دهی به سنجه های کیفی و نهایتاً از تحلیل پوششی داده ها برای حل این مدل چند هدفه استفاده گردیده است.

از این مدل ترکیبی برای بررسی گزینه های بهبود در حمل و نقل ریلی استفاده گردیده است. محدودیت حرکت قطارها با استفاده از نرم افزار شبیه سازی Visual SLAM مدل گشته و از داده های مربوط به محور تهران- مشهد برای اجرای شبیه سازی استفاده گردیده است. خود مدل شبیه سازی، یک مدل یکپارچه شده است که برای زمانبندی حرکت قطارهای باری با هدف حداقل زمان سیر نیز بکار می رود. هدف از شبیه سازی، افزایش قابلیت اطمینان برنامه زمانبندی حرکت قطارهای مسافری و کاهش زمان سیر حرکت قطارهای باری غیربرنامه ای می باشد. از TRACE و آزمون t مستقل بترتیب برای تصدیق و تعیین اعتبار شبیه سازی استفاده شده است. در شبیه سازی محدودیتهای پیچیده مربوط به سیر قطارهای باری و قطارهای مسافری در نظر گرفته شده اند.

دسته بندی: فنی و مهندسی » صنایع

تعداد مشاهده: 26814 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 107

حجم فایل:17,321 کیلوبایت

 قیمت: 29,600 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل استفاده دانشجویان رشته های مدیریت و صنایع

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf