تحقیق بررسی و تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران میانی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
تحقیق بررسی و تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران میانی معاونت برنامه‌ریزی شرکت مدیریت منابع آب، در قالب فایل word و در حجم 145 صفحه.

مقدمه:
ارزيابي يا بعبارتي ارزشيابي افراد و ارزشگذاري به کار و خدمات ارائه شده از طرف آنان به منظور تعيين نقاط قوت و ضعف عملکردي آنها، از ديرباز امري شناخته شده بوده، بگونه‌اي که اکنون سالهاست در نظام اداري و سازماندهي خصوصي اغلب کشورها، نتايج اين ارزيابي‌ها بعنوان پايه و مبناي اتخاذ تصميمات مهم اداري همچون: ارتقاء، انتصاب به رده‌هاي بالاتر، تشويق و تقدير از خدمات برجسته، جايگزيني افراد بر اساس استعداد و شايستگي و تعيين نيازهاي آموزشي با توجه به نارسائيهاي عملکردي افراد و انواع پرداختها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

از طرفي اهميت جايگاه و نقش سطوح مديران به عنوان طراحان، هدايتگران و اداره کنندگان اصلي سازمان بر کسي پوشيده نيست و بکارگيري نظام‌هاي مؤثر انتخاب، جذب و نگهداري، ارزيابي و توسعه آنان نيز طبيعتاً از جايگاه مهم و ويژه‌اي برخوردار مي‌باشد. چرا که مديران بعنوان اصلي‌ترين افراد تصميم‌گيرنده در مواجهه با مسائل مختلف درون و برون سازماني، نقش بسزا و تعيين کننده‌اي را در موفقيت يا حتي شکست سازمان ايفاء مي‌نمايند. بدون ترديد شناسايي نقاط قوت مديران، بهره‌مندي از آنها و نيز شناسايي نقاط ضعف ايشان و تلاش در جهت رفع و اصلاح آنها مي‌تواند نقش انکارناپذيري را در جهت رشد و تعالي سازمان ايفاء نمايد.

 بدين لحاظ بکارگيري و اعمال راهبردهاي سنجش و ارزشيابي مديران بعنوان يکي از مؤثرترين ابزارهاي قضاوت و داوري درخصوص شناسايي نقاط قوت و ضعف آنها مورد توصيه صاحبنظران علوم مديريت مي‌باشد.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 29146 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 145

حجم فایل:296 کیلوبایت

 قیمت: 36,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل استفاده دانشجویان و علاقمندان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word