تحقیق سازمان‏های پایدار - اثرات استاندارد ISO9001 بر پایداری سازمانی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات
مقاله سازمان‏های پایدار - اثرات استاندارد ISO 9001 بر پایداری سازمانی، در قالب فایل pdf  و در حجم 18 صفحه که توسط یکی از نویسندگان برای فرافایل ارسال گردیده است.
 
چکیده:
استاندارد ISO9001، یک الگوی مورد توافق بین‌المللی برای سیستم مدیریت کیفیت است که آمار سازمان‌های استفاده کننده از آن در دنیا، به طور چشمگیری رو به افزایش است. این تحقیق به بررسی اثر استفاده از این استاندارد بر حرکت سازمان در جهت پایداری می‌پردازد. در این تحقیق با مروری بر ویژگی‌های سازمان‌های پایدار، عوامل مؤثر بر پایداری سازمانی شناسایی شده‌اند و سپس با استفاده از نظرات خبرگان میزان اثرگذاری استاندارد ISO9001 بر این عوامل مورد تحلیل قرار گرفته‌اند. این پژوهش در دو قسمت اصلی انجام شده است:الف- پیشنهاد مدل نظری برای پایداری سازمانی به بررسی میزان تأثیر استاندارد ISO9001‌ در پایداری سازمانی.

جامعه آماری این تحقیق، سرممیزان بین‌المللی این استاندارد در کشور می‌باشد که با روش‌های آماری تعداد نمونه قابل اعتماد برای سطح اطمینان 95% و خطای مجاز 10% تعیین و مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که اگر چه استفاده از استاندارد ISO9001 در حرکت سازمان بر مسیر پایداری تا میزان 46.3% اثر دارد اما به تنهایی ضامن پایداری نخواهد بود و سازمان‌ها برای دستیابی به پایداری باید از رویکردهای مکمل تقویت کننده عوامل مؤثر بر پایداری سازمانی نظیر جهت‌گیری رضایت متوازن تمام ذی‌نفعان استفاده کنند

کپی کردن، فروش و یا ارائه این فایل بصورت رایگان به دیگران شرعاً و قانوناً مجاز نمی باشد.
فرافایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی فایل های قابل دانلود


دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 25358 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:289 کیلوبایت

 قیمت: 23,600 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل استفاده دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت و صنایع


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل pdf