پاورپوینت مدیریت اعتماد سازمانی (مهارت های مدیران اثربخش)

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
پاورپوینت مدیریت اعتماد سازمانی (مهارت های مدیران اثربخش).

اعتماد عامل بسيار مهم و حياتي جهت به حداكثر رساندن عملكرد در تيم ها و سازمان ها مي باشد.
در تعريف اعتماد مي توان گفت اعتماد يك باور قوي مبني بر اينكه مي توان به يك نفر اتكا كرد مي باشد.
به عبارت ديگر اعتماد عبارتست از باور و يقين به اينكه آنهايي كه ما به ايشان اعتماد كرده ايم انتظارات ما را نسبت به خود برآورده خواهند كرد كه اين انتظارات تابع ارزيابي ما از وظيفه و مسئوليت ديگري براي تامين نيازهاي ما مي باشد.
 
مجموعه حاضر شامل 22 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است که به تبیین اعتماد در سازمان پرداخته و موارد زیر را شامل می شود.

فهرست مطالب:
1-مفهوم شناسي و اهميت اعتماد
2-ویژگیهای سازمان دارای جوی از اعتماد
3-عوامل از بین برنده اعتماد در سازمان
4-مدیریت اعتماد
5-ایجاد اعتماد در سازمان
6-منابع و مآخذ
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 5136 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:597 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت قابل ویرایش