پاورپوینت (اسلاید) دامپر

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
پاورپوینت با عنوان دامپر ، در 14 اسلاید، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین
بخشی از متن:
دامپرها يكي از تجهيزات حمل بتن و ساير مصالح در كارگاهها در مقياس كوچك و در مسافتهاي محدود هستند .


شيوه كار دامپرها شباهت زيادي با روش قديمي استفاده از فرغون دارد، با اين تفاوت كه نيروي محركه آنها به جاي عامل انساني توسط موتورتامين مي شود كه اين خود موجب افزايش سرعت و حجم كار مي گردد.
دامپرها معمولا در فواصل حمل پايين به كار گرفته مي شوندو در بيشتر موارد كارايي خوبي داشته و هزينه اوليه خود را به زودي مستهلك مي كنند.
براي حفظ بتن در حالت يكنواختي بايد حداكثر دقت را در عمل حمل بتن از محل ساخته شدن تا محل مصرف به كاربرد و بايد توجه داشت كه در حين اين كار اجزاء متشكله بتن دچار جداشدگي نشوند و مخلوط به حالت يكنواخت باقي بماند. .
براي انتقال بتن به محل مورد استفاده تجهيزات مختلفي مي تواند مورد استفاده قرار بگيرد. انتخاب اينكه از چه نوع وسيله اي براي كار استفاده شود با توجه به عوامل متعددي از قبيل نوع و حجم كار، سرعت مورد نياز و دسترسي به تجهيزات تعيين مي شود.
دامپرها امروزه در ظرفيت هاي مختلفي تا نه تن ساخته مي شوند و موتور آنها نيز همانند بقيه وسايل نقليه از نوع ديزلي مي باشد.
قدرت موتور اين ماشينها بسته به ظرفيت متفاوت بوده و مصرف سوخت آنها نيز بسته به ظرفيت و نيز تكنولوژي مورد استفاده درموتور متغير است.

فهرست بخشی از مطالب:
دامپر
معرفي
قدرت و ظرفيت
مشخصات انواع مختلف دامپر
انواع دامپر
اجزاي تشكيل دهنده دامپر
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 8166 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:880 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
برچسب ها: دامپر