پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي،
در قالب ppt و در 56 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
به فرآيند خريد و فروش محصولات يا اطلاعات ازطريق شبکه کامپيوتري (اينترنت،موبايل و بي‌سيم) تجارت الکترونيکي گفته مي‌شود.
هرگونه معاملات يا دادوستدي که از طريق رسانه‌هاي جمعي الکترونيکي همچون تلفن، موبايل، اينترنت، فاکس، تلويزيون و راديو .... انجام پذيرد، مي‌باشد.

تعريف عامتري و جامع‌تري از تجارت الکترونيکي است که نه تنها شامل خريد و فروش، بلکه ويژگي‌هاي نظيرخدمات به مشتريان و همکاري با شرکا، انجام آموزش الکترونيک و انجام داد و ستد با سازمان‌هاي مختلف را نيز شامل مي شود.
در بسياري از موارد دو کلمه تجارت الکترونيک و کسب و کار الکترونيک به جاي هم استعمال مي‌شوند.

رویکردهای تجارت الکترونيک:
ارتباطات(Communication): تجارت الکترونيکي حمل کالا، خدمات، اطلاعات يا پرداخت‌ها از طريق شبکه کامپيوتري مي‌باشد.
تجارت (Trading): تجارت الکترونيکي قابليت خريد و فروش کالا، خدمات يا اطلاعات را از طريق شبکه کامپيوتري يا سرويس‌هاي ديگر فراهم مي‌کند.
فرآيند کسب و کار (Business process): تجارت الکترونيکي فرآيند کسب و کار را به صورت الکترونيکي با تکميل فرآيند کسب و کار از طريق شبکه کامپيوتري انجام مي‌دهد.
خدمات(Services): ابزاري است که خواسته‌هاي دولت‌ها، کارخانجات، مشتريان و مديران را براي افزايش کيفيت و سرعت سرويس‌دهي به مشتريان را برآورده مي‌کند.
و . . .


فهرست مطالب:
مفاهيم اوليه تجارت
الزامات تجارت
تعريف تجارت الکترونيکي
تعريف کسب وکار الکترونيکي
رویکردهای تجارت الکترونيک
مزاياي تجارت الکترونيک
معايب تجارت الکترونيک
تبادل الکترونيکي داده
EDIمزاياي مستقيم و غير مستقيم
مدل‌هاي تجارت الکترونيک
اقتصاد ديجيتالي
بازارچه الكترونيكي
اصطلاحات تجارت الکترونيک
و . . .
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 20327 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 56

حجم فایل:233 کیلوبایت

 قیمت: 46,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 56 اسلاید، قابل ویرایش.