پاورپوینت خصوصیات فیزیکوشیمیائی از اصلاح شیمیایی نشاسته ذرت به رفتار رئولوژیکال، انحطاط و فیلم تشکیل

دسته بندي : فنی و مهندسی » کشاورزی و زراعت
توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع خصوصیات فیزیکوشیمیائی از اصلاح شیمیایی نشاسته ذرت به رفتار رئولوژیکال، انحطاط و فیلم تشکیل ظرفیت مرتبط،
در قالب ppt و در 63 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
امروزه، توسعه محصولات غذایی و تقاضا ثابت است. بنابراین توابع جدید خواص نشاسته مورد نیاز برای پردازش مواد غذایی مناسب است. این خواص نشاسته عمدتا مربوط به گرانول ظرفیت تورم، شرایط ژلاتینه شدن و خواص رئولوژیکال می باشد. تمایل انحطاط از عصاره ها و سس و فیلم تشکیل ظرفیت. نشاسته بومی فراهم چسبناک. منسجم و چسبنده عصاره ها و سس زمانی که آنها گرم شده و هنگامی که این ژل ها رب ها و سس سرد کردن (Adebowale و همکاران، 2005). به طور کلی، نشاسته بومی ارائه شده از مقاومت کم تنش برشی و تجزیه حرارتی برخوردار است. علاوه بر بالا انحطاط و syneresis (ویسلر و همکاران، 1984). نشاسته ذرت های بومی می تواند برای به دست آوردن رب ها و سس با ویژگی های خاص است که می تواند مواد غذایی مورد نیاز شدید پردازش مانند مقاومت در برابر حرارت اصلاح شود.
اصلاح مواد نشاسته ای ممکن است با روش های فیزیکی و یا شیمیایی انجام می شود. اصلاح فیزیکی ساخته شده است با استفاده از گرما و رطوبت (pregelatinization)؛ در حالی که درمان های شیمیایی شامل مقدمه ای از عملکرد گروه را به مولکول نشاسته با استفاده از واکنش های از مشتق (etherification. esterification اتصال عرضی و پیوند.) و یا تجزیه (اسید یا هیدرولیز آنزیمی و اکسیداسیون) (Würzburg، 1986 ؛ سینگ و همکاران، 2007). آگاهی در مورد اثرات فیزیکی و شیمیایی تغییر در ساختار نشاسته دانه لازم است برای درک خواص و عملکرد خود اجازه می دهد به منظور توسعه نشاسته با خواص مورد نظر بالا بردن خود استفاده می کند، به خصوص در صنایع غذایی.
و . . .


فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مواد و روش ها
میکروسکوپ الکترونی اسکن (SEM)
نشاسته ژلاتینه شدن تعلیق
خواص مواد نشاسته ای چسباندن
خصوصیات رئولوژیکال
ظرفیت فیلم تشکیل
تجزیه و تحلیل آماری
بررسی خصوصیات فیزیکوشیمیایی نشاسته
نشاسته گرانول مورفولوژی و تبلور
نشاسته ژلاتینه شدن تعلیق
اصلاح نشاسته 2.2.1. اتصال عرضی
ورود ريشه در ترکیب
ویژگی چسباندن از نشاسته بومی و OSA
و . . .
دسته بندی: فنی و مهندسی » کشاورزی و زراعت

تعداد مشاهده: 15438 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 63

حجم فایل:136 کیلوبایت

 قیمت: 38,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 63 اسلاید، قابل ویرایش.