پرسشنامه‌های فرآیند استاندارد 34000 منابع انسانی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پرسشنامه‌های فرآیند استاندارد 34000 منابع انسانی، شامل20 هزار امتیاز استاندارد 34000 منابع انسانی بصورت تايپ شده، آماده به منظور ارائه در کلاس درس یا تکثیر و پیاده سازی این فرآیند‌ها در سازمان شما، در قالب فایل word و در حجم 35 صفحه.

استاندارد 34000؛ نقشه راهی برای تعالی سیستم‌های منابع انسانی در جهت تحقق استراتژی های سازمانی می باشد. بطور بکپارچه و منسجم همه فرآیندهای منابع انسانی و آسیب شناسی و اثر بخشی آنها را ارزیابی می‌کند. براساس استاندارد 34000 می توان وضعیت موجود در مدیریت انسانی در شرکت را بررسی نمود و اقدامات بهبود و توسعه آنها را فراهم کرد و یک فرهنگ تعالی و کمال را در سازمان ایجاد نمود.
اقدامات در سطوح مختلفی از ساختار سازمانی پیاده می‌شوند. برخی از این اقدامات در سطح فردی، یعنی در سطح تیم یا واحدهای سازمانی و برخی دیگر در سطح کل سازمان انجام می‌شوند. لازم است که سطوح سازمانی مشارکت کننده در پیاده سازی شناخته شده و برای پیاده سازی و نهادینه کردن اقدامات مورد نیاز هر سطح بطور مناسب برنامه ریزی شود.

این فایل شامل پرسشنامه‌های فرآیندهای استاندارد 34000 است که به صورت تایپ شده در اختیار شما قرار داده شده است که بتوانید راحت و بدون استفاده از عکس برداری و با کیفیت بالا این پرسشنامه‌ها را در اختیار داشته باشید. داشتن این پرسشنامه‌ها گام مهمی در پیاده سازی این استاندارد در سازمان‌شما و کسب جوایز استاندارد 34000 توسط سازمان‌های مربوطه است به خاطر داشته باشید امروز داشتن استراتژی و ابزار قوی در رسیدن به بهبود منابع انسانی در سازمان‌ها از جایگاه مهمی برخوردار است. ما این ابزار را در قالب این فایل و فایل مکملی که در این سایت در اختیار شما قرار داده است قرار می‌دهیم.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 22544 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:84 کیلوبایت

  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقه مندان رشته مدیریت و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش