تحقیق بررسي لزوم گرافيك محيطي براي محيطهاي بسته

دسته بندي : علوم انسانی » هنر و گرافیک
توضیحات:
تحقیق رشته ارتباط تصويري با موضوع بررسي لزوم گرافيك محيطي براي محيطهاي بسته، در قالب فایل word و در حجم 152 صفحه.

بخشی از متن:
تبليغات شهري و محيطي در جهان يك مقوله اقتصادي و بازرگاني تلقي مي شود و هم چون ساير فعاليت هاي حرفه اي در غرب، ويژگي هاي خاص خود را دارد. تبليغات و گرافيك شهري امروز بيشترين خدمت را به تراست ها  و كارتل هاي اقتصادي عرضه مي كند. اطلاعات بصري كه توسط طراحان گرافيك به شهروندان داده مي شود، بايد داراي جنبه هاي زيبايي شناسي و جلب كنندگي و نيز تأثير گذاري لازم باشد. اين ها
مي توانند در غالب تصاوير تابلوهاي تبيلغاتي، اطلاعات فرهنگي، سياسي اجتماعي و اقتصادي را به جامعه منتقل ساخته، زيباسازي شهري را نيز موجب گردند. بدين شكل است كه در دنياي حاضر، هنر گرافيك ملزم است كه بخشي از فعاليت خود را در خدمت معماري و محيط زيست و فضاي شهري قرار دهد و در نظم بخشيدن و ايجاد تسهيلات و زيبا كردن فضاي شهري شركت داشته باشد.

فهرست مطالب:
فصل اول: گرافيك محيطي چيست؟ لزوم آن در اجتماع با توجه به شرايط اجتماعي
انسان در فضاي اطراف خود    
گرافيك محيطي چيست؟
گرافيك محيطي ( محيطهاي بسته ) مغازه ها و فروشگاه ها           
نقش گرافيك محيطي در اجتماع   
فصل دوم: انواع گرافيك محيطي و نمونه هاي آن در جهان   
انواع گرافيك محيطي   
گرافيك محيطي مسطع يا دو بعدي   
گرافيك محيطي حجمي يا سه بعدي
تقسيم بندي ديگر گرافيك محيطي   
طراحي فروشگاه ها   
نمونه هاي گرافيك محيطي   
فصل سوم:  سير تحول گرافيك محيطي همراه با پيشرفت تكنولوژي   
فصل ارتباطات    
محدوده تكنولوژي در گرافيك محيطي   
 فصل چهارم: گرافيك محيطي در ايران   
وضع كنوني هنر ايران   
سخنراني هاي امرا… فرهادي و پرسش و پاسخ در مورد گرافيك محيطي و تبليغات ايران در اولين همايش گرافيك ايران وپاسخ به سوالات   
فصل پنجم: تاثير گرافيك محيطي و تبيلغات در فروش و مخاطب   
تاريخچه تبليغات   
سواد بصري در گرافيك محيطي   
سابقه تاريخي گرافيك محيطي   
عوامل گرافيك محيطي و تاثير آنها در فروش   
اصول نظري، پايه هاي اصلي زير بنا ترغيب و تبليغ   
آرا، و عقايد   
فصل ششم: وضعيت گرافيك محيطي و نكات مهم در آن با توجه به نوع كالا   
عرضه و تقاضا   
تبليغات و ارتباط   
تبليغات بازرگاني   
ايجاد احتياج   
ازدياد فروش   
ايجاد واحدهاي عظيم   
هدف از تبليغات بازرگاني   
چه بگوئيم؟   
اجزاء تبليغات محيطي   
تنظيم آگهي   
عواملي كه در تبيلغات محيطي بايد مد نظر باشد   
سنجش آگهي   
عوامل داخلي   
عوامل خارجي   
فصل هفتم: پوستر   
هنر و پوستر در ايران   
عوامل موثر در طراحي يك پوستر   
پوسترهاي سه بعدي
نتیجه گیری
فهرست منابع
دسته بندی: علوم انسانی » هنر و گرافیک

تعداد مشاهده: 18922 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 152

حجم فایل:2,136 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش