مقايسهاي بين رفتار مصرف كننده محصولات لبني در جمهوري اسلامي ايران و فرانسه (با رويكرد فرهنگي)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده مقايسهاي بين رفتار مصرف كننده محصولات لبني در جمهوري اسلامي ايران و فرانسه (با رويكرد فرهنگي)، در قالب فایل pdf، همراه با مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال 2016.

عنوان اصلی مقاله:
A Comparison between Dairy Consumer Behavior of the Islamic Republic of Iran and France (with Cultural Approach)

سال چاپ: 2016
منبع:
Procedia Economics and Finance 

بخشی از متن ترجمه:
امروزه، تحقيقات جهاني در سراسر جهان در رابطه با رفتار مصرف كنندگان انجام شده اند. اما هنوز همكشورهايي وجود دارند كه براي بازاريابان به لحاظ رفتاري ناشناخته هستند. ايران يكي از كشورهايي است كه ميتواند براي بازاريابان بين المللي جذاب باشد. 
هدف اين مطالعه مقايسه رفتار مصرف كنندگان جمهوري اسلامي ايران و فرانسه است ( با رويكرد فرهنگي). در كل، به ترتيب 384 و 273 نفر از كشورهاي ايران و مستقل تحليل شدند. t فرانسه در اين مطالعه شركت كردند. داده ها با استفاده از آمار توصيفي و آزمونهاي نتايج نشان دادند كه بين دو كشور بر اساس طبقه اجتماعي از نظر اثر گروه مرجع ، كاهش ريسك خريد، تنوع طلبي، لذت از خريد ارزانطلبانه و مصرف مبتني بر طبقه اجتماعي تفاوت وجود دارد. تفاوتي بين دو كشور از نظر حداقل كردن تلاش مشاهده نشد ...

فهرست مطالب:
چکیده 
واژگان کلیدی
مقدمه
اثر ریسک مرجع 
کاهش ریسک خرید
حداقل سازی تلاش
مصرف مبتنی بر طبقه اجتماعی
نتیجه گیری
منابع و مآخذ
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 20016 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:457 کیلوبایت

 قیمت: 29,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی دو فایل اصل و ترجمه فارسی مقاله