مقاله ترجمه شده بررسی و نقش وضوح خودانگاری در رفتار مصرف کننده

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده بررسی و نقش وضوح خودانگاری در رفتار مصرف کننده، در قالب فایل word و در حجم 35 صفحه، بصورت کاملا ویرایش شده، همراه با اصل مقاله انگلیسی مربوط به سال 2015.

عنوان انگلیسی مقاله:
Self-concept clarity: Exploring its role in consumer behavior
سال چاپ: 2015
محل چاپ (دریافت شده از Elsevier):
Journal of Economic Psychology 46 (2015) 98–110

بخشی از متن ترجمه:
پژوهش ما نقش SCC در رفتارهای مصرف کنندۀ منتخب را مورد بررسی قرار میدهد. نظرخواهی از 301 مصرفکننده اثبات کرد کهSCC درمورد رضایت کلی مصرف‌کننده از زندگی نقش دارد و فقدان آن به رفتارهای مصرف‌کننده نظیر تحت تأثیرات متقابل اشخاص قرارگرفتن، پول‌پرستی، شک‌کردن پس از خرید، خرید برای گریز از واقعیت و استفاده از محصولات به‌عنوان پشت‌گرمی هویتی، منجر می‌شود. مجموعۀ نتایج اخیر نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگانی که وضوح خودانگاری‌شان پایین است و بخاطر ویژگی‌هایش با خود سردرگمی و نگرانی حاصل از آن لطمه می‌بینند از بازار به‌عنوان تدبیری جهت غلبه بر آن‌ها، استفاده می‌کنند. این نتایج حاکی از این هستند که مفهوم سودمندی، درک ما را درخصوص رفتارهای خاص و مهم مصرف‌کننده وسعت می‌بخشد.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 21358 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx + pdf

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:387 کیلوبایت

 قیمت: 23,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل PDF اصل مقاله و فایل word ترجمه فارسی مقاله