پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت فصل 9 کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده با عنوان راهبردهای تکوین و تولید کالای جدید و دوره ی عمر کالا، در حجم 33 اسلاید.

بخشی از متن:
تولید کالای جدید با ایده یابی آغاز می شود. ایده یابی محک زدن و انتخاب سایر ایده های بکری است که در زمینه ی تولید کالاهای جدید مطرح می شوند. هر شرکتی مجبور است برای دستیابی به تعداد محدودی از ایده های جدید  به تعداد زیادی از آنها دست یابد.

فهرست مطالب:
ایده یابی
منابع داخلی ایده
منابع خارجی ایده
غربال کردن ایده ها
مفهوم آزمایی
تهیه ی راهبرد بازاریابی
تجزیه و نحلیل اقتصادی
آزمون بازاریابی
آزمون بازار استاندارد
بهره برداری تجاری
تکوین و تولید مشتری محور کالای جدید
تکوین و تولید گروهی کالای جدید
راهبردهای دوره ی عمر کالا
مرحله ی معرفی
مرحله ی رشد
مرحله ی بلوغ
مرحله ی زوال
تصمیمات مربوط به کالاو مسئولیت اجتماعی
بازاریابی بین المللی کالا و خدمات
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 21909 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 33

حجم فایل:1,248 کیلوبایت

 قیمت: 36,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت و قابل ویرایش