نرم افزار پیدا کردن گوشی از راه دور، پاک کردن اطلاعات و رمز گذاشتن روی گوشی از راه دور

دسته بندي : کاربردی » اندروید
توضیحات:
نرم افزار پیدا کردن گوشی از راه دور، پاک کردن اطلاعات و رمز گذاشتن روی گوشی از راه دور.

تا به حال موبایل خود را گم کرده‌اید؟ یا پیش آمده که موبایل شما دزدیده شده‌ باشد؟ این برنامه با استفاده از GPS موقعیت موبایل شما را در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید آن را پیدا کنید.

قابلیت ها
● تعیین محل دستگاه های آندروید
● تنظیم مجدد صفحه PIN قفل دستگاه شما
● پاک کردن تمام داده های موجود در گوشی


آمار دزدی و گم شدن تلفن های هوشمند امروزه بسیار بالا رفته. دستگاه دوست داشتنی شما در اثر لحظه ای غفلت ممکن است برای همیشه از دست برود و پیدا کردن آن هم اگر نگوییم غیرممکن، بسیار سخت خواهد بود.

خوشبختانه به لطف هوشمندی تلفن ها راه هایی هست که کور سوی امیدی برای پیدا کردن دستگاه های گم شده ایجاد می کند. اپلیکیشن های بسیاری با هدف موقعیت یابی از راه دور عرضه شده اند. اما اهمیت زیاد این موضوع سرانجام گوگل را وادار کرد تا خودش آستین ها را بالا بزند و اپلیکیشنی مخصوص بسازد.

با دانلود این اپلیکیشن که در روزهای سخت به کمک شما می آید و با استفاده از GPS دستگاه، موقعیت آن را بر روی نقشه به نمایش می گذارد.
کنترل امنیت اندروید android device manager

برای آنکه سیستم بتواند دستگاه اندرویدی شما را ردیابی کند حتما باید دسترسی GPS به Google Services را پیش از این براش فراهم کرده باشید.

Aاین برنامه علاوه بر نمایش موقعیت کنونی دستگاه بر روی نقشه، کاربرد های دیگری هم دارد. برای مثال شما قادر هستید با استفاده از این سیستم بر روی دستگاه گم شده رمز بگذارید و ترتیبی دهید که غریبه ای نتواند وارد آن شود. برای این کار باید از بخش مدیریت گزینه Lock را انتخاب و رمز جدیدی تایپ کنید. شما در این بخش همچنین می توانید پیغامی را برای نمایش در صفحه قفل تلفن تایپ کنید تا شاید از این طریق یابنده خوش قلبی بتواند با شما تماس بگیرد.

اگر هم خیلی نگران محتوای داخل دستگاه خود هستید و می خواهید خیال خود را از هر گونه سو استفاده احتمالی راحت کنید، تنها کافی است گزینه Earase را انتخاب نمایید. این گزینه کلیه فایل ها و اپلیکیشن های موجود بر روی دستگاه شما را پاک می کند و هیچ چیزی روی آن باقی نمی گذارد.

گزینه دیگری که در این بخش وجود دارد، زنگ زدن به دستگاه است. فرض کنید که تلفن شما سایلنت است و می خواهید با زنگ زدن به آن پیدای اش کنید. قابلیت Ring حتی اگر دستگاه سایلنت باشد، زنگ آن را با بلند ترین میزان صدا به مدت ۵ دقیقه در خواهد آورد تا شانس بهتری برای پیدا کردن دستگاه داشته باشید.

همچنین می توانید این برنامه را بر روی موبایل فرزندان خود نصب کنید و امکان پیدا کردن موقعیت دقیق آنها را داشته باشید.
دسته بندی: کاربردی » اندروید

تعداد مشاهده: 13275 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: apk

حجم فایل:1,380 کیلوبایت