كاربرد TRIZ در بهبود كيفيت ارائه خدمات به مشتريان بانك

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله كاربرد TRIZ در بهبود كيفيت ارائه خدمات به مشتريان بانك، در قالب فایل word و در حجم 6 صفحه.

مقدمه:
علم TRIZ روش نوآوري نظام يافته‌اي است كه با ابزارها و فرآيندهاي خود مي‌تواند زمان رسيدن به نوآوري را كاهش داده و مسيرهاي جديدي را براي ايده‌پردازي و حل مساله‌ پيش روي محققين بگذارد. به عبارت دیگر، TRIZ می تواند در حل یک مسئله، سریعتر از راه حل‌های سنتی ما را به هدف ایده‌آل برساند.
نتايج حاصل از كاربرد TRIZ در زمينه‌هاي غيرفني، باعث شده است كه حتي سياستمداران نيز از اين علم در رقابت‌هاي انتخاباتي استفاده كنند. البته تا زماني كه دغدغه رضايت مشتري و بالا بردن سود وجود نداشته باشد، انديشه استفاده از TRIZ‌ متولد نمي‌شود. بهمين دليل ما بدنبال آن هستيم كه اين علم را در قالب 40 اصل نوآوري براي محيط بانك بومي‌سازي كنيم.

فهرست کلی مطالب:
مقدمه
کاربرد 40 اصل نوآوری
ايده‌هاي مربوط به مشتريان
ايده‌هاي مربوط به كاربران
ايده‌هاي مربوط به بانك‌
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 22720 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:48 کیلوبایت

 قیمت: 24,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word مقاله كاربرد 40 اصل نوآوري در بهبود كيفيت ارائه خدمات به مشتريان بانك